はじめに

SSDの取り出しまたは交換の際にこのガイドをご利用ください。

      • 2.3 mmペンタローブネジ−2本

      • 3.0 mmペンタローブネジー8本

    • 上部ケースと底ケースの間に指を差し込みます。

    当社のショップを閲覧する

    We Are All Geniuses

  8. ロジックボード上に留められたSSDから、 2.9 mm T5トルクスネジを1本外します。
    • ロジックボード上に留められたSSDから、 2.9 mm T5トルクスネジを1本外します。

  9. SSDの端をわずかに持ち上げて、ロジックボード上のソケットからSSDを持ち上げます。 SSDを掴んで取り出せることができる程度まで(約0.25インチ)持ち上げてください。 SSDを掴んで取り出せることができる程度まで(約0.25インチ)持ち上げてください。
    • SSDの端をわずかに持ち上げて、ロジックボード上のソケットからSSDを持ち上げます。

    • SSDを掴んで取り出せることができる程度まで(約0.25インチ)持ち上げてください。

まとめ

デバイスを元通りに組み立てる際には、このインストラクションを逆の順番に従って作業を進めてください。

100%

Sho. Yさんは世界中で修理する私たちを助けてくれています! あなたも貢献してみませんか?
翻訳を始める ›

Sam Lionheart

355,214 ポイント

チーム

Community

109 メンバー

Hello

Can you confirm that the ssd for the macbook pro mid 2014 really is replaceable?

I hear rumours that the ssd is stuck to the motherbord.

Pieter Baeyens - 返信

I changed the MacBook Pro 13' Mid 2014 SSD successfully from 120GB to 1000GB. Follow all the steps provided and everything will be fine.

Syafiq Sufi -

I spoke with an apple expert at the genius bar and they said that the SSD is Soldered into the motherboard itself. Which is why I bought another MacBook pro for $1500 after mine had corrupted. Once I was informed you could change it out, I filed a complaint with Apple's Tech Support, which they did nothing about and said that their employees were uninformed.

Joe Wilkie -

Yes, I just replaced my MBP Mid 2014 128GB SSD with 480GB SSD. So, I can confirm it works.

Pasi Kivikangas -

Why is it necessary to disconnect the battery for the SSD replacement?

Robert Kelly - 返信

統計データを表示:

過去 24時間: 67

過去 7 日: 524

過去 30 日: 4,213