英語
日本語

手順 10を翻訳中

手順10
Our trusty spudger makes quick work of the Wi-Fi board's cables. More T6 screws hinder our path, but we will not be deterred. 802.11n connectivity is possible thanks to a Broadcom BCM4331 "single-chip wireless solution."
  • Our trusty spudger makes quick work of the Wi-Fi board's cables.

  • More T6 screws hinder our path, but we will not be deterred.

  • 802.11n connectivity is possible thanks to a Broadcom BCM4331 "single-chip wireless solution."

  • The Broadcom BCM20702 Single-Chip Bluetooth 4.0 Processor with Bluetooth Low Energy (BLE) support is identical to the chip found in the 13" MacBook Air we just took apart.

当社の有能なスパッジャーを使えば、Wi-Fiボードのケーブルも素早く処理できます。

さらにT6ネジが現れますが、私たちの分解作業は止まりません。

Broadcom BCM4331シングルチップワイヤレスソリューションにより、802.11n接続が可能です。

Broadcom BCM20702シングルチップBluetooth 4.0プロセッサとBluetooth Low Energy(BLE)サポートの組み合わせは、この間分解した13インチMacBook Airのものと同じです。