はじめに

もし、パスワード、PIN、パターンロックを忘れてしまったら・・・

もし、システムが正確に起動しなかったら・・・

もし、すべてのデータを消去したかったら・・・

注意!!!お持ちのデータをすべて失います!!!

ビデオの概要

  1. タブレットの電源を切ってください。 電源ボタンと音量アップのボタンを同時に長押しします。 Samsungのロゴが表示されたら、電源ボタンのみから手を離してください。スクロールには音量アップ/ダウンボタンを使い、OKには電源ボタンを使用してください。
    • タブレットの電源を切ってください。

    • 電源ボタンと音量アップのボタンを同時に長押しします。

    • Samsungのロゴが表示されたら、電源ボタンのみから手を離してください。スクロールには音量アップ/ダウンボタンを使い、OKには電源ボタンを使用してください。

    • Androidの回復メニューは1つずつ選んでください。

    • データ消去/工場出荷時にリセット

    • はいを押し、すべてのデータを消去する

    • システムを再起動

    当社のショップを閲覧する
まとめ

デバイスを組み立て直すには、これらの手順と逆の順序に従ってください。

100%

翻訳を始める ›

ZFix

163,044 ポイント

チーム

Community

281 メンバー

Hello! I'm trying to do what you say but I also end up at the warning sign for a custom so.. What can I do? Thanks!

PeterM - 返信

my galaxy tab 2 was fell off the floor totaly damage how to fix. pls help

tiffany decorion - 返信

Hello.Its not successfull.I follow the instruction but when i already press the reboot system now its turning off again and my tab 2 restart again.I do it many times but its still the same.how can i fix my tab?Please do help me.its been a month when i cant use it.thanks.

ilygsuper23 - 返信

Go here:

http://www.sammobile.com/firmwares/

Make a registration and find the firmware for your tablet.

In the download page you can find instructions how to reflash your tablet.

Regards.

ZFix -

My tab won't switch on its ad a new battery but still nothing is it fixable ?

paulinewhalley - 返信

統計データを表示:

過去 24時間: 34

過去 7 日: 225

過去 30 日: 1,100