英語
日本語

手順 26を翻訳中

手順26
The grand finale! With the iPhone 7 Plus torn to bits, we line up our prizes for inspection. But not for long—we have another cutting edge gadget from Cupertino coming your way soon. Stay tuned for more!
  • The grand finale! With the iPhone 7 Plus torn to bits, we line up our prizes for inspection.

  • But not for long—we have another cutting edge gadget from Cupertino coming your way soon. Stay tuned for more!

  • Special thanks to our friends at Nikkei for lending us their office space in Tokyo to do what we do best!

グランドフィナーレです!iPhone 7 Plus がバラバラになりました。精査のため、この戦利品を並べてみました。

しかし、しばらくしないうちにー他の最先端ガジェットがCupertino (シリコンバレー)からやってきているのです。さらなる分解にご期待ください!

最高の分解を行なえるよう、東京にあるオフィススペースを貸してくださった日経テクノロジーの皆様に多大なる感謝を申し上げます!