英語
日本語

手順 3を翻訳中

手順3
Switch on your multimeter, and set the dial to continuity mode (indicated by an icon that looks like a sound wave). Not all multimeters have a dedicated continuity mode. If yours doesn’t, that’s okay! Skip to Step 6 for an alternate way to perform a continuity test.
  • Switch on your multimeter, and set the dial to continuity mode (indicated by an icon that looks like a sound wave).

  • Not all multimeters have a dedicated continuity mode. If yours doesn’t, that’s okay! Skip to Step 6 for an alternate way to perform a continuity test.

マルチメーターの電源を入れて、ダイアルを導通モードに設定します。(音波のように見えるアイコンで表示されます)

全てのマルチメーターが導通モードを備えているわけではありません。もしお持ちのマルチメーターに付いていない場合は、問題ありません!導通テストを行うための代用方法として手順6までスキップしてください。