Fix Your Stuff

Right to Repair

Parts & Tools

英語
日本語

手順 13を翻訳中

手順13
You'll also encounter wires that weren’t designed to be removed at all, and are in fact soldered into place.
Soldered Connections
  • You'll also encounter wires that weren’t designed to be removed at all, and are in fact soldered into place.

  • Not to worry—a soldering iron and some soldering wick makes quick work of these little guys.

  • If soldering isn’t yet your thing, head on over to our soldering technique guide and learn a new skill!

取り外しを想定して設計されていないワイヤに遭遇することがあります。実際、半田付けされて固定されています。

でも心配いりませんー半田ごてと、はんだ付け用ウィックがあれば対応できます。

半田付けをマスターしていない場合は、半田付け技術ガイドを参照して新しいスキルを学べます!