修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

英語
日本語

手順 3を翻訳中

手順3
To disconnect flat connectors like this one, use a spudger to pry up each side. Then, lift the connector straight up from its socket. To reinstall, carefully position the connector, and then press it straight down until it snaps into its socket.
Flat-Topped (Low Profile) Connectors
  • To disconnect flat connectors like this one, use a spudger to pry up each side. Then, lift the connector straight up from its socket.

  • To reinstall, carefully position the connector, and then press it straight down until it snaps into its socket.

このような平面タイプのコネクタの接続を外すには、スパッジャーを使って両側を持ち上げます。それからコネクター本体をソケットから真っ直ぐ引き上げてください。

再装着するには丁寧にコネクタの位置を確認し、ソケットに装着されたときパチっと音がするまで真っ直ぐ押し込んでください。