はじめに

消耗したバッテリーを交換するにはこのガイドをご利用ください。

    • 13.5(14.1)mm プラスネジー3本

    • 3 mm プラスネジー7本

    • 底ケースを取り外して脇に置きます。

    当社のショップを閲覧する

  6. バッテリ上端の、2本のY1 トライウィングネジを外します。
    • バッテリ上端の、2本のY1 トライウィングネジを外します。

  7. 電池の警告ラベルを慎重に剥がし、バッテリーと光学ドライブの間に隠れている最後のトライウィングネジが見えるようにします。
    • 電池の警告ラベルを慎重に剥がし、バッテリーと光学ドライブの間に隠れている最後のトライウィングネジが見えるようにします。

    • バッテリ上端の、7.4 mm Y1 トライウィングネジを外します。

    • バッテリーからラベルを剥がさないようにして下さい。

  8. プラスチックのプルタブを使って、上部ケースからバッテリーを上へスライドさせてずらします。
    • プラスチックのプルタブを使って、上部ケースからバッテリーを上へスライドさせてずらします。

まとめ

62%

翻訳を始める ›

Walter Galan

584,885 ポイント

Very well documented and easy to follow.

russlein - 返信

I'd say this difficulty should be rated as easy, not moderate - it's well written and easy to follow, and documents one of the more simple procedures.

graham - 返信

I think they rate it as "moderate" for needing to acquire the "Y" type screwdriver, but, (and here's a protip for first timers...) A small straight-blade actually fits and turns the screw as normal, with no need for special tools. :)

pyrodice -

hello everybody

I am looking for a genuine brand new for my APPLE MACBOOK PRO 15.4 2.2GHZ early 2011 A1286

Someone cane help find it?

BOLLE - 返信

The guide says to use a Y1 Triwing for the battery screws. The Triwing heads are smaller than that. I had a Y1 and it didn't fit. I kludged it with pliers and a Philips P000.

ecomm - 返信

統計データを表示:

過去 24時間: 40

過去 7 日: 449

過去 30 日: 1,777