はじめに

このガイドを使って、バッテリーを交換します。

ご注意: 薄いプラスチックフィルム が交換用バッテリーについている場合は、これを外さないでください。これは接着剤で付けられており、MacBookの内部でバッテリーを保護する役割があります。

    • 次の10本のネジを取り外します。

    • 9mm P5 星形ペンタロープネジ 2本

    • 2.6mm P5 星形ペンタロープネジ 8本

    • 下部ケースを取り外して脇に置きます。

  2. iPhoneのバッテリーキット

    Only $29.99

    Buy Now

    iPhoneのバッテリーキット

    Only $29.99

    Buy Now
  3. バッテリーコネクターに付けられている透明なプラスチックのプルタブを掴みAir本体の前側に向かって引き基盤からバッテリーを切り離します。
    • バッテリーコネクターに付けられている透明なプラスチックのプルタブを掴みAir本体の前側に向かって引き基盤からバッテリーを切り離します。

    • 切り離す際にコネクターを上方に持ち上げないで下さい。

  4. バッテリを上部ケースに固定している以下の5本のネジを外します:
    • バッテリを上部ケースに固定している以下の5本のネジを外します:

    • 6.3 mm T5トルクスねじ 3本

    • 2.4 mm T5トルクスねじ 2本

  5. バッテリーを取り扱う際は、露出している4つのリチウムポリマー電池のセル部分を握ったり触ったりしないでください。
    • バッテリーを取り扱う際は、露出している4つのリチウムポリマー電池のセル部分を握ったり触ったりしないでください。

まとめ

修理が上手く進みませんか?トラブルシュートのヘルプには、MacBook Air 13インチ Early 2014 アンサーコミュニティを参照してください。

100%

翻訳を始める ›

Jeff Suovanen

227,918 ポイント

チーム

Community

101 メンバー

Thanks for this guide! From ordering the parts to doing to work, it was a super easy and fast process! May have been nice to see some mention of the different sized screws in various locations, and how to calibrate the battery once done with the install. Either way, awesome tutorial!

Elias Halsell - 返信

@ejhalsell Good point about calibration—that’s been added to the final step now. There are measurements for every single screw though, so I’m not sure what more you’re looking for there.

Jeff Suovanen -

Just wanted to say thank you for this guide. It was extremely helpful and I appreciate the time you took putting it up!

Amy Lima - 返信

How best should I dispose of my old battery? Would be nice to include this information.

Thanks!

Benjamin Hoste - 返信

It’s hiding in the conclusion ;) “Take your e-waste to an R2 or e-Stewards certified recycler.” Thanks for disposing responsibly!

Jeff Suovanen -

コメントを追加する

統計データを表示:

過去 24時間: 48

過去 7 日: 260

過去 30 日: 1,271