英語
日本語

手順 3を翻訳中

手順3
Use the flat end of a spudger to gently disconnect the headphone jack ribbon cable from its socket on the logic board. Again, carefully push this second ribbon cable aside to reveal more connectors underneath. Again, carefully push this second ribbon cable aside to reveal more connectors underneath.
  • Use the flat end of a spudger to gently disconnect the headphone jack ribbon cable from its socket on the logic board.

  • Again, carefully push this second ribbon cable aside to reveal more connectors underneath.

スパッジャーの平面側先端を使って、丁寧にヘッドホンジャッキのリボンケーブルをロジックボードのソケットから外します。

再度、丁寧にこの2番目のリボンケーブルを作業の邪魔にならない位置に移動させて、さらに下に装着されているコネクターを取り出します。