はじめに

If your jacket could talk, it would most likely have some pretty good stories. It would also probably ask you for an occasional bath. Washing your waterproof jacket is one of the best ways to increase its performance and longevity. There are no set rules as to when you should wash your jacket, but there are a few signs that the time has come: wetting out (no longer water repellent), stained cuffs or collar, or downright dirtiness! Washing your jacket is simple and will help your jacket to keep all your stories and secrets for another time.

  1. ジャケットの汚れを調べます。

    コメントを追加する

  2. フロントジッパーを上までしっかりと閉じます。
    • フロントジッパーを上までしっかりと閉じます。

    コメントを追加する

  3. Fixmasのスピリットを広めましょう
    Fixmasのスピリットを広めましょう
    • すべてのドローコードと袖口のテープ留めを緩めます。

    • ポケットのジッパーを開きます。

    • ポケットに入っているすべてのものを取り出します。

    コメントを追加する

    • ジャケットを洗濯機に入れます。

    • 洗剤を入れます。

      • 防水性衣料用の洗剤か、または合成洗剤以外の洗濯洗剤を使用してください。

      • 漂白剤、柔軟剤、酵素、しみ取り、香料、脱色剤を含む洗剤は使用しないでください。

    コメントを追加する

    • 水位は低を選びます。

    • 水温は洗い:ぬるま湯、すすぎ:常温水を選びます。

    • 標準コースまたはパーマネントプレス・コースを選んで洗濯機をスタートします。

    コメントを追加する

    • 洗濯機が止まったらすすぎ設定で再度洗濯機をスタートし、ジャケットの洗剤を完全に落とします。

    • 洗濯機からジャケットを取り出します。

    • ジャケットの汚れが落ちているか確認します。

      • 汚れが落ち、洗剤も残っていないようだったら「ジャケットの乾燥方法」に従って乾かしてください。

      • 見た目や手触りが良くない場合はもう一度すすぎを繰り返します。

    コメントを追加する

ゴール

100%

翻訳を始める ›

iRobot

1 ポイント

コメント1件

I’m very happy after read this easy step of washing water proof jacket.Thanks for sharing this great post!!I bought water proof jacket from online store, and i got 60% off by using promo code; snow and rock promo codes.The jacket dries really fast and it’s 100% waterproof until i washed it.Color maintained very well, after it was washed.

Albert Daniel - 返信

コメントを追加する

統計データを表示:

過去 24時間: 19

過去 7 日: 127

過去 30 日: 611