はじめに

Whether your jacket has just been washed in the comfort of your home or in an alpine blizzard, it needs to be properly dried to avoid mildew. Here's how to do it: If you don't have a dryer, never fear—you can hang your jacket upside down on a line or tree branch to drip dry. Just be sure to turn out the hood and any pockets that may have collected water.

  1. 乾燥機に濡れたジャケットを入れます。
    • 乾燥機に濡れたジャケットを入れます。

    コメントを追加する

  2. Fixmasのスピリットを広めましょう
    Fixmasのスピリットを広めましょう
  3. 標準コースまたはパーマネントプレス・コースを選択します。
    • 標準コースまたはパーマネントプレス・コースを選択します。

      • 標準コースが自動的にタンブラー乾燥にならない場合は乾燥機をタンブラー乾燥に設定してください。

    • タイマーを約40分(またはご使用の乾燥機で少量を乾燥するのに要する時間)に設定します。

    • 乾燥機のスタートボタンを押します。

    コメントを追加する

ゴール

100%

これらの翻訳者の方々は世界を修理する私たちのサポートをしてくれています。 貢献してみませんか?
翻訳を始める ›

iRobot

1 ポイント

コメントを追加する

統計データを表示:

過去 24時間: 4

過去 7 日: 37

過去 30 日: 225