修理を始めるには

修理する権利

ストア

注意:あなたはさきほど閲覧していたガイドの前提条件を編集しています。あなたが行った変更は、この手順を含む個のガイド全体に影響を与えます。

英語
日本語

手順 2を翻訳中

手順2
Remove two 1.2 mm Phillips screws from each side of the LCD frame (four total). To avoid stripping the final screw, it may be helpful to first slightly loosen all four screws before removing any.
  • Remove two 1.2 mm Phillips screws from each side of the LCD frame (four total).

  • To avoid stripping the final screw, it may be helpful to first slightly loosen all four screws before removing any.

LCDフレームの両側から1.2 mmプラスネジを2本ずつ外します。(計4本)

最後のネジが飛び出すのを防ぐため、4本のネジを完全に外さずに、少しずつ緩めてから取り出すことをお勧めします。