英語
日本語

手順 3を翻訳中

手順3
Use a fingernail to pry each battery outward from the positive (+) terminal to remove them. Dispose of used batteries properly!
  • Use a fingernail to pry each battery outward from the positive (+) terminal to remove them.

  • Dispose of used batteries properly!

  • Remove the batteries from your Game Boy before storing it for more than a month or so.

爪先を使って、バッテリー先端を+側から押し出して、バッテリー本体を取り出します。

使用済みのバッテリーは適切に処理してください!

1ヶ月以上使用しない場合は、Game Boyからバッテリーを取り出します。