修理を始めるには

修理する権利

ストア

注意:あなたはさきほど閲覧していたガイドの前提条件を編集しています。あなたが行った変更は、この手順を含む個のガイド全体に影響を与えます。

英語
日本語

手順 4を翻訳中

手順4
Use a T3 Torx driver to remove the two 2.0 mm screws securing each hinge cover (four screws total). Use a T3 Torx driver to remove the two 2.0 mm screws securing each hinge cover (four screws total).
  • Use a T3 Torx driver to remove the two 2.0 mm screws securing each hinge cover (four screws total).

T3ドライバーを使って、各ヒンジカバーを固定している2.0mmネジを2本ずつ(合計4本)外します。