修理を始めるには

修理する権利

ストア

英語
日本語

手順 1を翻訳中

手順1
Be sure to power off your phone before you begin. Use a SIM eject bit, SIM eject tool, or paper clip to remove the SIM card from your phone. Use a SIM eject bit, SIM eject tool, or paper clip to remove the SIM card from your phone.
  • Be sure to power off your phone before you begin.

  • Use a SIM eject bit, SIM eject tool, or paper clip to remove the SIM card from your phone.

作業を始める前に、電源を切ってください。

SIMエジェクト用ビット、SIMエジェクトツールもしくは紙クリップを使って、デバイスからSIMカードを取り出します。