修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

英語
日本語

手順 4を翻訳中

手順4
This watch's time has come. Since its form factor remains unchanged, we're hoping our standard opening technique still applies. Summation: heat and slice. Slow and steady. Do not be distracted by the hypnotic red dot staring back at you. Aside from that status symbol red dot, we'd almost be convinced we're opening a Series 2 again. This looks eerily familiar.

いよいよ、このWatchを分解する順番が巡ってきました。外見は変わっていないので、通常の開口方法で対応できることを願っています。

まとめ:熱を当ててスライス。ゆっくりと一定の強さで。催眠術を仕掛けてくる赤色のぽちが見つめ返してきますが、惑わされないようにしましょう。

この赤色のぽちとは別として、この作業はまさにSeries 2の開口方法を反復しています。そっくりそのままなのです。