修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

英語
日本語

手順 12を翻訳中

手順12
We hope you took notes along the way, because this Note is kaput! Big thanks to Creative Electron for once again bringing our teardown into a new dimension!
  • We hope you took notes along the way, because this Note is kaput!

  • Big thanks to Creative Electron for once again bringing our teardown into a new dimension!

  • Feast your eyes on all the bits and stay tuned for a score.

この分解はここで終了です。このNoteはついに命が尽きてしまいました!

私たちの分解を新しいディメンションへ引き込んでくれるCreative Electronにもう一度拍手を送ります!

分解された全てのパーツのディスプレイを楽しんでいただいた後は、次のリペアビリティのスコア発表までおすすみください!