修理を始めるには

修理する権利

ストア

英語
日本語

手順 2を翻訳中

手順2
If you find yourself scratching your head over identifying the bits in your tool kit, feel free to use this reference list. Physical bit shape followed by proper name.
  • If you find yourself scratching your head over identifying the bits in your tool kit, feel free to use this reference list.

  • Physical bit shape followed by proper name.

  • Bit size.

  • If there is no prefix engraved in your bit, simply use the full proper name and size when using your bit in a guide. (For example: "Use a 1.5 mm Flathead bit to remove the two 5 mm case screws.")

ご自分でツールキットのビットを確認できない場合はこの表記リストをご利用ください。

ビット名の前に実際の形状が記してあります。

ビットのサイズ

お持ちのキット中のビットに番号が表記(彫られて)されていない場合は、修理ガイド中にビットが使用されるときにビット名とサイズが記載されています。(例: 1.5 mmマイナスドライバー用ビットを使ってケースに留められた5 mmネジを2本外します。)