修理を始めるには

修理する権利

ストア

英語
日本語

手順 1を翻訳中

手順1
The screw bits in our iFixit bit kits have engraved prefixes that indicate the head type. These prefixes are typically followed by a number that indicates bit size. For example: PH2 - (Phillips #2) A large Phillips bit.
Identification
  • The screw bits in our iFixit bit kits have engraved prefixes that indicate the head type. These prefixes are typically followed by a number that indicates bit size. For example:

  • PH2 - (Phillips #2) A large Phillips bit.

  • PH0 - (Phillips #0) A medium Phillips bit.

  • PH000 - (Phillips #000) A small Phillips bit.

  • Choose the bit size that fills the screw head entirely. A bit that is too big or too small will not seat properly, and you'll end up with a stripped screw.

iFixitのビット用キットに入っているネジ用ビットにはヘッドの種類を表示する分類が刻印されています。この分類は通常ビットのサイズを示す数字が表記されています。

PH2 - (フィリップス #2) 大サイズプラスネジビット

PH0 - (フィリップス #0) 中サイズプラスネジビット

PH000 - (フィリップス#000) 小サイズプラスネジ

ネジ頭の大きさにぴったりと合うビットを使用してください。サイズが大きすぎたり小さすぎると、きちんと装着されずにネジ頭が潰れてしまいます。