修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

英語
日本語

手順 10を翻訳中

手順10
The final bit of interesting modularity on this board: a CMOS battery.
  • The final bit of interesting modularity on this board: a CMOS battery.

  • With all this new modular hardware, it almost looks like they ran out of space for this guy. It's hilariously placed vertically in this cute little battery toaster slot.

  • Side note: please do not put batteries in the toaster.

  • Or toast in your iMac for that matter...

この基板上にあるモジュールで興味深い、最後のビットを確認しましょう:CMOSバッテリーです。

このモデルで新しくモジュール式になったハードウェアのおかげで、このCMOSバッテリー用のスペースが無くなってしまったのでしょうか。バッテリーが小さくて可愛いトースターの中に垂直に差し込まれているのをみるとつい笑ってしまいます。

追記:バッテリーをトースターに入れないようにご注意ください。