修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

英語
日本語

手順 5を翻訳中

手順5
Well, this part of the refresh is less refreshing than we'd like—the right speaker is no longer immediately removable. It's trapped pretty solidly by the new logic board contours.
  • Well, this part of the refresh is less refreshing than we'd like—the right speaker is no longer immediately removable. It's trapped pretty solidly by the new logic board contours.

  • No big deal; it just means your favorite set of iMac repair guides won't fully apply to this model. We'll get to work on that for you.

いずれにせよ、ここでは期待したよりも変化が少ないようです。ー右側のスピーカーはすぐに取り外しができなくなりました。新しい基板のデザインにより、かなり堅く取り付けられています。

大丈夫です:このモデルは、皆さんのお気に入りのiMac用修理ガイドでは対応できなくなりました。すぐに新しいガイドを作成します。