修理を始めるには

修理する権利

ストア

英語
日本語

手順 5を翻訳中

手順5
If you are creating a USB for another computer take care to get these settings correct for the computer it will be used on. Language is not so important as it can be changed later.
  • If you are creating a USB for another computer take care to get these settings correct for the computer it will be used on. Language is not so important as it can be changed later.

  • If you are creating a back up for the computer you are running the tool on, selecting the check box "Use the recommended options for this PC" will select the settings automatically.

別のコンピュータ用にUSBブートドライブを作る場合、これらの設定がそのコンピュータ用の設定になるようご注意ください。言語は後で変えられるのでそれほど重要ではありません。

ツールを起動させているコンピュータのバックアップを作るのであれば、"このPCの推奨設定を使用する"というチェックボックスにチェックすれば、 設定が自動的に選択されます。