英語
日本語

手順 8を翻訳中

手順8
More than 6 years later - now running Mojave 10.14. Dark Mode makes the upgrade worth it.
  • More than 6 years later - now running Mojave 10.14. Dark Mode makes the upgrade worth it.

  • http://dosdude1.com/mojave/

  • This 2010 iMac (11,3) built in video card is *NOT* Metal compatible so video acceleration is DISABLED with Mojave which makes your iMac screen refresh sluggish, Photos to go black and other graphics anomalies but everything else is stellar.

  • Upgrading to a Metal compatible GPU will fix this issue but with the loss of the Apple boot screen, this is not something I am willing to do at this time, perhaps in the future.

  • After Mojave installation, your colours will be inverted. To fix - Go to System/Library/Extensions and put this file into the trash: AMDRadeonX3000.kext then reboot

6年以上経ちました。今はMojave10.14を使っています。ダークモードはアップグレードを価値あるものにしています。

この2010のiMac(11,3)はビデオカードの中に建てられています。それは金属の相性がよくありません。ですから、ビデオの加速度はiMacの画面を早くしたり、写真や他のグラフィックを変則的にするMojaveではできません。しかし、その他は非常にすばらしいです。

メタルコンバーチブルGPUにアップグレードすることでこの問題は解決します。しかし、Appleの起動画面がなくなることは今回私がしたいことではありません。たぶん、将来します。

Mojaveをインストールした後、画面の色が反転します。直すにはシステム-->ライブラリー-->エクステンションに行き、このファイル(AMDRadeonX3000.kext )をゴミ箱に入れてください。それから、起動させます。