英語
日本語

手順 2を翻訳中

手順2
Remove the two black Phillips #0 screws securing the small metal mounting bracket. Transfer this bracket to your new optical drive or hard drive enclosure.
  • Remove the two black Phillips #0 screws securing the small metal mounting bracket. Transfer this bracket to your new optical drive or hard drive enclosure.

小サイズのメタル製取り付けブラケットを固定している黒色の#0プラスネジを2本外します。それからこのブラケットを新しい光学ドライブか、ハードドライブのエンクロージャーに移してください。