英語
日本語

手順 5を翻訳中

手順5
Disappointingly, tri-point screws guard the entrance to Hyrule the Switch, but we only have to flex 1/64th of our muscle. Tri-points are Nintendo's version of a "Keep out" sign, but once you're past them the back cover lifts off easily—no clips or adhesive. Our first peek inside reveals—nothing much. Just a metal shield.
  • Disappointingly, tri-point screws guard the entrance to Hyrule the Switch, but we only have to flex 1/64th of our muscle.

  • Tri-points are Nintendo's version of a "Keep out" sign, but once you're past them the back cover lifts off easily—no clips or adhesive.

  • Our first peek inside reveals—nothing much. Just a metal shield.

  • However, once un-cased the modular microSD card board is readily replaceable. Good news for future storage!

残念なことに、トライポイントネジがSwitchの入り口を守衛しています。しかし、私たちは持てる64の力の1つを使えば良いのです。

ここにトライポイントネジがあるということは、任天堂が’侵入禁止”のサインを出していると言えます。しかし私たちはもう通過してバックカバーを簡単に持ち上げましたーネジを外すとクリップや接着剤はありません。

フタを開けてみて現れるのはー特にありません。ただのメタル製シールドです。

しかしながら、ケースに入っていないモジュラー式microSD カードが簡単に取り外せます。これはストーレッジの容量を増やす際にはとても良いニュースです!