英語
日本語

手順 1を翻訳中

手順1
Be wary of the outer plastic ring located on top of the rear camera's flash assembly. It can be easily displaced if not removed during disassembly.
  • Be wary of the outer plastic ring located on top of the rear camera's flash assembly. It can be easily displaced if not removed during disassembly.

  • You can use tweezers, a plastic opening tool, or a spudger to remove the outer plastic ring.

背面カメラのフラッシュアセンブリの上に取り付けられている外付けプラスチックリングにご注意ください。これを取り外さない場合、再組み立ての際にすぐに動いてしまうことがあります。

外付けプラスチックリングを外すには、ピンセットやプラスチック製開封ツール、スパッジャーなどを利用します。