英語
日本語

手順 19を翻訳中

手順19
Microsoft Xbox One S Repairability Score: 8 out of 10 (10 is easiest to repair):
Final Thoughts
  • Microsoft Xbox One S Repairability Score: 8 out of 10 (10 is easiest to repair):

  • Only a few tools are required to take the whole console apart.

  • Once inside, a clean, no-nonsense modular design allows the drives, fan, heat sink, PSU, wireless board, and front daughterboard to be easily replaced.

  • Fewer interlocking body panels and a simpler clip arrangement make opening this generation of Xbox easier than its senior.

  • Replacing the hard drive will require both voiding your warranty and some difficult hackery to make it serviceable.

Microsoft Xbox One S の修理難易度は10点中8点です。(10が最も修理しやすい指標)

コンソールを取り外すためには幾つかの工具が必要です。

内部は整列されており、無駄のない組み立てデザインはドライブ、ファン、ヒートシンク、PSU、ワイヤレスボードとフロントサブボードを簡単に取り替え可能にしてくれます。

少ない連動ボディパネルと単純なクリップの配列は Xbox前モデルに比べると格段に内部開封を簡単にしてくれています。

ハードドライブの交換には商品保証を諦めることと、