英語
日本語

手順 5を翻訳中

手順5
Use a plastic opening tool to pry the home button bracket off the display assembly. When replacing this bracket, it's recommended to use some high-bond tape to secure it. When replacing this bracket, it's recommended to use some high-bond tape to secure it.
  • Use a plastic opening tool to pry the home button bracket off the display assembly.

  • When replacing this bracket, it's recommended to use some high-bond tape to secure it.

プラスチック製開口ツールを使用して、ホームボタンのブラケットをこじ上げ、ディスプレイアセンブリから剥がします。

このブラケットを交換する際は、接着力が強いテープを使用して固定することをおすすめします。