英語
日本語

手順 1を翻訳中

手順1
Remove two T6 Torx screws from each side of the hard drive (four screws total). You'll need to transfer these screws to your new hard drive if you're changing drives.
  • Remove two T6 Torx screws from each side of the hard drive (four screws total).

  • You'll need to transfer these screws to your new hard drive if you're changing drives.

  • If desired, peel the pull tab off your old hard drive and transfer it to the side of your new drive.

  • If you are installing a new hard drive, we have an OS X install guide to get you up and running. Many recent Macs may be able to use OS X Internet Recovery.

ハードドライブの両サイドから各2本ずつT6トルクスネジを外します。(合計4本)

ドライブを交換する場合は、これらのネジを新しいハードドライブに移してください。

必要に応じて、古いハードドライブからプルタブを剥がして、新しいハードドライブの側面に移してください。

新しいハードドライブを搭載する場合、OS Xのインストールガイドを用意しています。最近発売された多くのMacはインターネット経由によるOS Xの回復ができます。