修理を始めるには

修理する権利

ストア

英語
日本語

手順 2を翻訳中

手順2
Remove two Torx T8 security screws from top cover. Remove warranty sticker (if it's still there) and remove black screw for the top case using Torx T8 security screw.
Remove Top Cover Screws
  • Remove two Torx T8 security screws from top cover.

  • Remove warranty sticker (if it's still there) and remove black screw for the top case using Torx T8 security screw.

トップカバーから、2本のT8トルクスねじを取り外します。

保証ステッカー(まだ剥がしていない場合)を剥がし、T8トルクスドライバーを使用して、トップケースの黒いねじを取り外します。