メインコンテンツにスキップ
英語
オランダ語

Openingsprocedure

ガイドの前提条件

この翻訳が完了したとみなされる前に、全ての必須条件ガイドを翻訳する必要があります。

iPhone 6s Vervanging van de pentalobe schroeven

ガイド情報

= 完了 = 不完全

      現在取り組み中のこの deviceの特定のパーツやコンポーネントの詳細を記載してください。 例: バッテリー

      タイトルを作成

      この概要は、検索結果にのみ表示されます。

      ガイドの編集に取りかかる前に参考資料に目を通してください。

      ガイドの手順

      手順1

      Het is een optie om de onderkant van de iPhone gedurende een minuut te verwarmen met het gebruik van een iOpener of een föhn.

      手順2

      Het openen van het scherm van de 6s zal ervoor zorgen dat er een strip aan lijm rondom de rand van de telefoon los zal komen. Zorg dat je, als je de lijm wilt vervangen, vervangende lijm klaar hebt liggen voordat je verdergaat. Het is mogelijk om de reparatie te voltooien zonder de lijm te vervangen en je zult hierbij geen functies inleveren.

      手順3

      Trek de zuignap omhoog met een stevige, constante kracht om zo een kleine opening tussen het voorste paneel en de achterste behuizing te creëren.

      手順4

      Er bevindt zich een kleine inkeping aan de onderkant van het scherm, net boven de hoofdtelefoonjack. Dit is de veiligste plek om te beginnen met het openwrikken van de telefoon.

      手順5

      Kantel je spudger lichtjes terwijl deze in de opening zit om zo de opening tussen de schermmodule en de rest van de telefoon te vergroten.

      手順6

      Steek het platte einde van je spudger aan de linkerkant in de telefoon, tussen de schermmodule en de achterste behuizing.

      手順7

      Verwijder de spudger en breng deze opnieuw in de onderkant van de telefoon, waar je begonnen bent met het openen van de telefoon.

      手順8

      Schuif je spudger langs de rechterkant van de telefoon omhoog en snijd daarbij de lijm door en duw het scherm los uit de klemmen in de achterste behuizing.

      手順9

      Gebruik de zuignap om het scherm open te maken en breek daarbij de laatste stukjes lijm.

      手順10

      Trek aan het kleine lipje op de zuignap om deze van het scherm te verwijderen.

      手順11

      Pak de schermmodule voorzichtig vast en til deze op om de telefoon te openen. Gebruik de klemmen aan de bovenkant van het scherm als een scharnier om de telefoon te openen.

      クリエイティブコモンズのオープンソース著作権のもと、あなたの投稿は著作権の対象となります