修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

英語
日本語

手順 6を翻訳中

手順6
A tiny hole in the microfiber lets the LED charging indicator shine through—an indicator you'll only actually see if you're charging your battery case without an iPhone in it. So, approximately never. Having unearthed a set of (unexpected!) T3 Torx screws, we get to work doing what we do best!
  • A tiny hole in the microfiber lets the LED charging indicator shine through—an indicator you'll only actually see if you're charging your battery case without an iPhone in it.

  • So, approximately never.

  • Having unearthed a set of (unexpected!) T3 Torx screws, we get to work doing what we do best!

  • Today's screw-turning action is brought to you courtesy of our new 64 Bit Driver Kit.

  • This metal plate is a handy door into the battery compartment, and serves to both stiffen the case and protect the battery.

マイクロファイバーの小さな穴はLEDを中から点灯させて充電中の表示ランプとなります。iPhone本体なしでバッテリーケースのみに充電をした場合でも実際に表示ランプは点灯します。

(意外なことに!)T3トルクスネジが埋め込まれているので、ベストをつくしてやってみましょう!

今回の分解にはiFixitの新商品である64Bit Driver Kitを使用しています。

このメタルプレートはバッテリー内部に続く扉です。ケースを強化し、バッテリーを守る役割を担っています。