英語
日本語

手順 8を翻訳中

手順8
Release charging port connector. Remove plastic protective bar. Pry up motherboard assembly from this side. There are three flex connectors connecting the motherboard underneath. So pry up the motherboard assembly gently.
  • Release charging port connector.

  • Remove plastic protective bar.

  • Pry up motherboard assembly from this side. There are three flex connectors connecting the motherboard underneath. So pry up the motherboard assembly gently.

充電ポートコネクターの接続を外します。

プラスチック製の保護バーを取り出します。

基板を画像にある側から押し上げます。3本のフレックスコネクターが基板下に繋がっています。そのため、基板を押し上げる作業は丁寧に行ってください。