英語
日本語

手順 5を翻訳中

手順5
Unscrew the four black 3mm screws from hard drive enclosure using a #0 Phillips screwdriver. Remove case from hard drive. Peel the three foam contact strips up slowly to ensure foam doesn't tear.
  • Unscrew the four black 3mm screws from hard drive enclosure using a #0 Phillips screwdriver.

  • Remove case from hard drive.

  • Peel the three foam contact strips up slowly to ensure foam doesn't tear.

#0 プラスネジドライバを使用し、4本の黒い 30mm ネジをハードドライブエンクロージャーから外します。

HDDからケースを外します。

フォーム製接続ストリップが裂けないようにゆっくりと剥がします。