英語
日本語

手順 4を翻訳中

手順4
Disconnect power connector with a plastic opening tool. Unscrew one black 5mm screw from hard drive controller PCB using a #0 Phillips screwdriver. Remove hard drive controller.
  • Disconnect power connector with a plastic opening tool.

  • Unscrew one black 5mm screw from hard drive controller PCB using a #0 Phillips screwdriver.

  • Remove hard drive controller.

プラスチック製開口ツールを使って、電源コネクタの接続を外します。

#0プラスドライバーを使って、ハードドライブコントローラーPCBから黒の50mmネジを1本外します。

ハードドライブコントローラーを取り外します。