英語
日本語

手順 1を翻訳中

手順1
Before disassembling your iPhone, discharge the battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
  • Before disassembling your iPhone, discharge the battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Remove the two 3.4 mm Pentalobe screws on either side of the Lightning port.

iPhoneを解体する前にバッテリーの残量を25%以下まで放電してください。充電されたリチウムイオンバッテリーにダメージを与えると引火や爆発の恐れがあります。

解体を始める前に、iPhoneの電源を切ってください。

Lightningポートの両端に留められた3.4 mmペンタローブネジを2本外します。