修理を始めるには

修理する権利

ストア

英語
日本語

手順 1を翻訳中

手順1
If your replacement part comes with trackpad, battery, or other components, don't remove them from your old device, simply skip those steps in this guide.
  • If your replacement part comes with trackpad, battery, or other components, don't remove them from your old device, simply skip those steps in this guide.

  • Be sure to read through the rest of the guide so you can be sure to transfer all of the necessary components.

もし交換用のパーツにトラックパッド、バッテリーもしくは他の部品が付いている場合、移植用に古いデバイスから取り出す必要はありません。ただこのガイド中の該当する手順をスキップしてください。

このガイドを最後まで完読してください。移植する必要がある部品を確認することができます。