修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

英語
日本語

手順 5を翻訳中

手順5
After the USB port comes free, carefully slide it out of its housing. Don't pull it out too far because there's still a ribbon cable connecting it to the logic board.
  • After the USB port comes free, carefully slide it out of its housing. Don't pull it out too far because there's still a ribbon cable connecting it to the logic board.

USBポートが解放されたら、ハウジングからUSBポートを注意深くスライドして、取り出します。USBポートをロジックボードに接続しているリボンケーブルがまだあるので、引っ張りすぎないでください。