修理を始めるには

修理する権利

ストア

英語
日本語

手順 15を翻訳中

手順15
For complex actions, use multiple photos in sequence. You can create a "stop-motion" or "flip-book" effect, using up to three photos in one step. For complex actions, use multiple photos in sequence. You can create a "stop-motion" or "flip-book" effect, using up to three photos in one step. For complex actions, use multiple photos in sequence. You can create a "stop-motion" or "flip-book" effect, using up to three photos in one step.
  • For complex actions, use multiple photos in sequence. You can create a "stop-motion" or "flip-book" effect, using up to three photos in one step.

複雑な作業では連続した作業の画像を複数枚撮影します。”ストップモーション”やページをめくりながら本文中の画像が動く”ペラペラ本”のような効果機能を持たせます。ただし1つの手順には最大3つの画像しか使用できません。