英語
日本語

手順 4を翻訳中

手順4
PC Companion will download some files to prepare your PC for software update. Your phone / tablet must be at last 80% for the update to proceed safely!
  • PC Companion will download some files to prepare your PC for software update.

  • Your phone / tablet must be at last 80% for the update to proceed safely!

PC Companionは、PCがソフトウェアアップデートをするためにいくつかファイルをダウンロードします。

アップデートを安全に行うには、スマートフォン/タブレットは、少なくとも80%充電されていなければなりません。