英語
日本語

手順 3を翻訳中

手順3
Connect your laptop to power supply since the update of your phone will take some time. Now choose "repair my phone / tablet". By this way you can fully erase your phone and remove any security password, PIN etc., or change firmware if your phone have OS problem and can't be powered on correctly. This is your last warning about losing your personal data.
  • Connect your laptop to power supply since the update of your phone will take some time.

  • Now choose "repair my phone / tablet". By this way you can fully erase your phone and remove any security password, PIN etc., or change firmware if your phone have OS problem and can't be powered on correctly.

  • This is your last warning about losing your personal data.

スマートフォンのアップデートは少し時間がかかるので、電源にノートパソコンを接続してください。

ここで"repair my phone / tablet"(スマートフォン/タブレットを修理) を選択します。 これで、スマートフォンの全てのデータと、 セキュリティパスワード、PIN、その他の情報が消去されます。あるいは、スマートフォンにOSの問題が発生しているか、正しく電源が入らない場合は、ファームウェアを変えてください。

これが、個人データが消去されることへの最後の警告となります。