英語
日本語

手順 21を翻訳中

手順21
We now pronounce you headphone jack and Lightning connector. Two have now become one assembly, residing on a single cable. This new unity means that you can't replace one without the other—which is bad news if you have malfunctioning ports.
  • We now pronounce you headphone jack and Lightning connector. Two have now become one assembly, residing on a single cable.

  • This new unity means that you can't replace one without the other—which is bad news if you have malfunctioning ports.

次にヘッドホンジャックとLightningコネクタに移りましょう。この2つは一つのアセンブリに束ねられており1本のケーブルに収まっています。

この新しいユニットは、どちらか一方を交換したい時にそれができないということを意味しますーマルチ機能を持つポートがある場合の残念なニュースです。