修理を始めるには

修理する権利

ストア

英語
日本語

手順 1を翻訳中

手順1
If you forgot you password, pattern drill, there are three ways to bypass the security: You can log-in on your phone by Google account registered on this phone. You must be connected to a  WiFi network that you have used before. By entering Backup PIN, if you had created one before.
  • If you forgot you password, pattern drill, there are three ways to bypass the security:

  • You can log-in on your phone by Google account registered on this phone. You must be connected to a WiFi network that you have used before.

  • By entering Backup PIN, if you had created one before.

パスワードを忘れてしまった場合は、セキュリティーを通り抜ける方法は3つあります。

この端末上で登録したGoogle アカウントにより電話にログインできます。その際に利用したWiFiネットワークに接続する必要があります。

以前にバックアップ用の暗証番号を登録したことがある場合は入力してください。