修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

英語
日本語

手順 11を翻訳中

手順11
Prepare your new glass. If yours is covered both sides like mine then only remove the under side for now. Do not touch the underside or get any other dust or marks on it, if you do clean it off first.
  • Prepare your new glass. If yours is covered both sides like mine then only remove the under side for now.

  • Do not touch the underside or get any other dust or marks on it, if you do clean it off first.

交換用の新しいガラスを準備します。画像のように表と裏どちらも保護カバーがついている場合、裏側のカバーのみ剥がします。

まず最初に汚れを全て拭き取ったら、裏側のガラス表面に触れないようご注意ください。