修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

英語
日本語

手順 3を翻訳中

手順3
Simply remove the battery using your fingernail or spudger. No cables are attached so it is basic. If you have a SIM card in the phone, push it inwards then release to eject it.
  • Simply remove the battery using your fingernail or spudger. No cables are attached so it is basic.

  • If you have a SIM card in the phone, push it inwards then release to eject it.

爪または金属製のスパッジャーを使うとバッテリーを簡単に取り外せます。基本的にバッテリーにケーブルはついておりません。

端末にSIMカードが入っている場合、内側に押してから、取り外してください。