注意:あなたはさきほど閲覧していたガイドの前提条件を編集しています。あなたが行った変更は、この手順を含む個のガイド全体に影響を与えます。

英語
日本語

手順 2を翻訳中

手順2
Peel the protective translucent shield off the antenna board. If you damage this during disassembly, be sure to tape over any tears or cracks to avoid unintended shorting.
  • Peel the protective translucent shield off the antenna board.

  • If you damage this during disassembly, be sure to tape over any tears or cracks to avoid unintended shorting.

ここに翻訳を挿入する

ここに翻訳を挿入する