英語
日本語

手順 2を翻訳中

手順2
Before you proceed, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
Removing the Pentalobe screws
  • Before you proceed, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Remove the two 3.8 mm P2 Pentalobe screws on either side of the Lightning connector.

次の手順に進む前に、iPhoneのバッテリーを25%以下まで消費してください。充電されたリチウムイオンバッテリーはアクシデントで穴が空いてしまうと、引火や爆発の恐れがあります。

解体作業を始める前にiPhoneの電源を切ってください。

Lightningコネクター両側の 3.8 mm P2ペンタロープネジを2本取り外します。