英語
日本語

手順 3を翻訳中

手順3
By now, we're not even surprised to find the lower case held in place by pentalobe screws. Just ... disappointed. It looks like this new revision has lost its cool—or at least half of it, as we're now down to a single fan.
  • By now, we're not even surprised to find the lower case held in place by pentalobe screws. Just ... disappointed.

  • It looks like this new revision has lost its cool—or at least half of it, as we're now down to a single fan.

  • Apple's holiday redecorating didn't stop there: rearranged cabling, a displaced SSD, and a drastically revised battery now deck these halls.

今では、ケース底がPentalobeネジで固定されているのを見ても驚きません。ただ...がっかりなだけです。

この新バージョンにはファンが1つになったので、内部の冷却機能を失ってしまうか、少なくとも半分になりそうです。

Appleのクリスマス用デコレーションはそこだけに終わりません。ケーブルの再配置、SSDを廃止し、バッテリーが劇的に変化しました。これでクリスマス仕様になりました。