英語
日本語

手順 2を翻訳中

手順2
Right away we spy something unfamiliar: Model A1502 has never before been seen in the wild. Does that mean this critter's all new? We're about to find out. Starboard-side ports include:
  • Right away we spy something unfamiliar: Model A1502 has never before been seen in the wild. Does that mean this critter's all new? We're about to find out.

  • Starboard-side ports include:

  • SDXC Card Slot

  • Full-size HDMI with 1080p output

  • USB 3.0

  • More ports on the port side!

  • Another USB 3.0

  • 2x Thunderbolt 2

私たちはすぐに見慣れないものを見つけました。モデルナンバーA1502は、野生では見たことがありません。この動物が完全な新種ということを意味するのでしょうか?さあ、これからこの新種を詳細に点検していきましょう。

右側には以下のポートがあります。

SDXCカードスロット

1080p出力に対応したフルサイズHDMI

USB3.0

ポートサイド(左側)にはさらなるポートが!

別のUSB3.0

2つのThunderbolt 2